Οι αντιδράσεις μας απέναντι στα ερεθίσματα καθορίζουν την έκβαση των γεγονότων ακόμα και των άσχημων.




Δεν θα ξεχάσω που όταν έκανα την αναγκαία επιμόρφωση ,όταν διορίστηκα μόνιμη ως νηπιαγωγός, είχα ένα μικρό τροχαίο ατύχημα.
Κουρασμένη και χαρούμενη που θα πήγαινα στους γονείς μου το Σαββατοκύριακο,δεν πρόσεξα το stop που ήταν κρυμμένο στην πρασινάδα .Το γεγονός συνέβη στην Καλαμάτα.
Έγινε η σύγκρουση των αυτοκινήτων,ο οδηγός θυμωμένος κατέβηκε από το αμάξι, αλλά επειδή με είδε τόσο ήρεμη και με ψυχραιμία μου έδωσε αυτό το δυνατό μάθημα.
Επειδή είσαι τόσο γλυκιά δεν θέλω να δώσουμε συνέχεια. Μου κάνει εντύπωση που δεν θύμωσες αλλά μου μίλησες τόσο γλυκά. Δεν θα το ξεχάσω αυτό. Στενοχωρήθηκα που έγινε η ζημιά αλλά δεν πειράζει.
Ούτε γάτα ,ούτε ζημιά...Τόσο απλά με βοηθό την γλυκιά μου συμπεριφορά. Είχα πολύ στενοχωρηθεί που του προκάλεσα ζημιά και λιγότερο για τη δική μου ζημιά,αλλά  η αλήθεια της πρόθεσής μου και χωρίς τον θυμό έδωσε μια πολύ καλή διέξοδο
Την επόμενη φορά που θα θυμώσετε σε μια κακοτοπιά θυμηθείτε ότι έχουμε τη δύναμη και το χειρότερο κακό να το μεταβάλλουμε σε ένα υπέροχο μάθημα ζωής. Αν συμβεί παρόλα αυτά να είναι θυμωμένος/η  που προκαλέσατε βλάβη και πάλι θα νιώθετε εντάξει με τον εαυτό σας που διατηρήσατε την ειρήνη της ψυχής σας.
Δόξα τον Θεό για αυτή την εμπειρία που έζησα !Τα πάντα περνούν από το χέρι μας.Να προσέχουμε τις αντιδράσεις μας και να είμαστε έτοιμοι για όλα χωρίς ταραχή ,όπως ο Ιώβ. Τα πάντα με ευχαριστία και χωρίς δικό μας θέλημα. Γιατί ο θυμός τελικά δεν οδηγεί πουθενά και αν θυμώνουμε δεν παίρνουμε το ωφέλιμο του συμβάντος. Καθετί κρύβει το μέλι. Δείτε τη ζωή ως μέλι...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΡΟΣΕΥΧΗ

O έλεγχος των λογισμών και το θέλημα του Θεού