Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΡΟΔΙΔΕΙ



Ποτέ οι άλλοι. Οι άλλοι κάνουν αυτό που θέλουν...
Η αληθινή προδοσία είναι από τον  εαυτό μας.
Ο Ιούδας πρόδωσε τον Κύριο αλλά εάν δεν τον πρόδιδε ο εαυτός του θα ζούσε
Είχε τη δυνατότητα να μετανοήσει και ο Κύριος θα τον αποδεχόταν
 Ο εαυτός μου με προδίδει όταν δεν κάνω υπακοή στην εκκλησία και με νικά ο παλαιός άνθρωπος
 Ο εαυτός μου με προδίδει όταν δεν προσεύχομαι
 Ο εαυτός μου με προδίδει όταν ενεργώ τυφλωμένος από τα πάθη μου
 Ο εαυτός μου με προδίδει μου όταν βλάπτω τον άλλον
Και για να το καταλάβω η πρόνοια του Θεού επιτρέπει ή να πάθω τα ίδια με αυτά που πράττω ή να χάσω τη Χάρη Του με το αίσθημα της λύπης.
Χαίρετε γιατί υπάρχει η μετάνοια για να τακτοποιήσουμε την ειρήνη της ψυχής μας . Αν επιτρέψει ο Κύριος να μας προδώσουν να μην φοβόμαστε τίποτα. Δίκαιοι εν χερί Θεού και δεν τους πιάνει κανένα βάσανο που να βλάπτει την ψυχή τους  αλλά τα πάντα θα γίνονται για το καλό τους.
Εχθρός μου είναι ο εαυτός μου και οι άλλοι πάντα είναι ευεργέτες είτε το καταλαβαίνω είτε όχι.
Αν νικήσω τον εαυτό μου ακολουθώντας την εντολή του Χριστού να τον απαρνηθώ ,τότε νίκησα κάθε εχθρό γιατί οι άλλοι οτιδήποτε κακό και να μου κάνουν δεν μπορούν να βλάψουν την ψυχή μου. Αυτή την καταστρέφω μόνος μου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

O έλεγχος των λογισμών και το θέλημα του Θεού

ΠΡΟΣΕΥΧΗ