Το πιο δύσκολο ταξίδι της ζωής μου, είναι το ταξίδι μέσα μου.


Το πιο δύσκολο ταξίδι της ζωής μου, είναι το ταξίδι μέσα μου. Και αυτό γιατί αδυνατώ να αποδεχθώ τις αλήθειες που συναντώ. Όσο προχωρώ μέσα μου, τόσο συναντώ βρωμιά, ακαθαρσία και αμαρτία. Και ανακαλύπτω ότι από όλους τους ανθρώπους που γνωρίζω ο χειρότερος είμαι εγώ. Και βρίσκομαι στο δίλημμα μεταξύ παραδείσου και κολάσεως. Γιατί η κόλαση και ο παράδεισος είναι η σχέση μου με τους άλλους. (Ματ.25,31-46 ευαγγελικό ανάγνωσμα της κρίσης) Να τους φθονήσω επειδή είναι καλύτεροί μου ή να τους αγαπήσω ως χειρότερος όλων; Και τότε μαθαίνω ότι ο χειρότερός εχθρός μου είναι η φιλαυτία μου, ο εγωισμός μου, τον οποίο από μικρό παιδί τον ποτίζω και τον γιγαντώνω. Και αναρωτιέμαι ποιός μπορεί να με γλυτώσει από τέτοιο εχθρό; Και ακούω τον Δαυίδ να μου λέει: "εν τω ελέει σου εξολοθρεύσεις τους εχθρούς μου" (Ψαλ.142,,12) Με την αγάπη σου Χριστέ μου μπορώ να νικήσω όλους τους εχθρούς μου. Μόνο με την αληθινή και ανιδιοτελή αγάπη μπορώ να νικήσω τον δυσκολότερο εχθρό μου, που είναι ο εγωισμός μου. 
Παναγιώτης Βαρδουνιώτης 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΡΟΣΕΥΧΗ

O έλεγχος των λογισμών και το θέλημα του Θεού