Α Γ Α Π Η


Φωτογραφία του χρήστη Η τέχνη είναι αποκάλυψη.
Με χίλια αστέρια ζωγράφιζες τον κόσμο μου!
Και η κάθε μέρα ήταν μια πνοή ζωής!
Λάμψη απ' το φως του ήλιου σκορπούσανε τα μάτια σου!

Κι οι αγκαλιές σου, ένας χορός μελωδικός και παθιασμένος!
Ταίρι, αδερφή, μάνα, φίλη ερωμένη..
Όλοι οι ρόλοι να μου ταιριάζουνε σαν γάντι!
Οι άλλοι διαβάτες και περαστικοί.
Εσύ κι εγώ μαζί από παλιά και από πάντα!


Ηδονές δεν θα ξανασκορπίσω, σε ξέστρωτα, ανυπόφορα κρεβάτια.
Άλλο κορμί δεν θα μπορέσω να χαϊδέψω εάν δεν είναι το δικό σου!
Και τα φιλιά μου δεν θα τα εναποθέσω, παρά στα λάβρα χείλη
τα δικά σου!
Έρωτα,
Κάποιου άλλου, δεν θα με αποκαλέσουν !
Εσύ δημιούργησες το Σύμπαν μου
Μαζί σου, μόνο, αυτό υπάρχει.

Ρένα Γέρου


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΡΟΣΕΥΧΗ

O έλεγχος των λογισμών και το θέλημα του Θεού