ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΕΤΟ ΦΡΑΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΩΣ ΣΤΑΣΗ ΖΩΗΣ


Σε αγαπάω όσο με αγαπάς...Στα δύσκολα αν δεν σε αγάπησαν βλέπεις κάποιοι σε αφήνουν  και κάποιοι μένουν κοντά σου,γιατί η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει.

Σε ευχαριστώ μόνο με τα λόγια μου...Όταν δεν με ικανοποιείς θα δείξω ότι είμαι αχάριστος στην ουσία

Θέλω κάτι από σένα και όχι εσένα ως πρόσωπο...Όσοι με πλησίασαν για να πάρουν αυτό το κάτι που ήθελαν.Μόλις το πήραν χάθηκαν...

Μου αρέσεις πολύ...Αυτοί που με θυμούνται πάντα ανεξάρτητα των δυσκολιών της ζωής τους ή της δικής μου ζωής

Θέλω να σου δώσω κάτι από την καρδιά μου: Αυτό το μήνυμα και μάθημα ζωής το πήρα από ανθρώπους που χαίρονται με την προσφορά τους γιατί δεν προσδοκούν τίποτα πίσω.

Σε θέλω μόνο δική μου: Άνθρωποι που πέρασαν και στο όνομα της αγάπης έδωσαν κακό όνομα γιατί μου στερούσαν την ελευθερία μου.

Θέλω να με προσέχεις:Άνθρωποι που αν ξεχνούσα σημαντική μέρα της ζωής τους (γιορτή,γενέθλια,επέτειο) μου κρατούσαν μούτρα 

Σε συγχωρώ: Άνθρωποι που με έκαναν να αισθανθώ τι θα πει σε αγαπώ και ας με πλήγωσες πολύ.

Σε καταλαβαίνω: άνθρωποι που μου έλεγαν αυτά που ήταν χρήσιμα και όχι αυτά που ήθελα να ακούσω αλλά με κατέστρεφαν.

Σε αγαπώ ως βάλσαμο: άνθρωποι που με θεώρησαν σημαντικό πρόσωπο και σταθμό της ζωής τους

Σε θέλω πολύ:άνθρωποι που έκαναν σαν μικρά παιδιά στην παρουσία μου

Σου δίνω ότι ακριβώς μου έδωσες: άνθρωποι που ήταν ως καθρέφτης των δικών μου ενεργειών.Έδιναν ότι έδινα(καλό ή κακό)

Η ζωή συνεχίζεται και όλοι παίρνουμε τα δικά μας μαθήματα.Ας μας στηρίζουν τα ωφέλιμα και ας μας ταπεινώνουν τα μη ωφέλιμα.Όλα οικοδομούν, αν δεν τα προσπερνάμε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΡΟΣΕΥΧΗ

O έλεγχος των λογισμών και το θέλημα του Θεού