ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΡΩ...



Φταίω που μου μιλάς με προσβολή και αντιδρώ
γιατί δεν σε βλέπω όπως είσαι εσύ αλλά όπως θέλω, βολεύει το εγώ
Φταίω που δεν με καταλαβαίνεις ,γιατί δεν σε καταλαβαίνω 
Φταίω που αντιδράς μαζί μου,γιατί δεν σου εμπνέω αγάπη,
Φταίω που περιμένω να διορθωθείς εσύ 
γιατί ξεχνώ να διορθώσω τον εαυτό μου,
Φταίω που θυμώνεις μαζί μου
γιατί παραλείπω να σου δώσω αυτά που έχεις ανάγκη
Φταίω που έγινες  πληγή μου
γιατί δεν γιάτρεψα τις δικές μου πληγές
Φταίω και ας μην το ξέρω
Όταν θα σε αγαπώ αληθινά όπως γιατρεύει την καρδιά
τότε θα έρθει η χάρη αληθινά 
που θα σταματά το εσύ εναντίον μου
Είσαι εγώ και είμαι εσύ 
γιατί μία η σωστή επιλογή
να σε αγαπώ σαν τον εαυτό μου,
μαζί θα πορευτούμε στη ζωή...και ας μην καταλαβαίνω πάντα
κάθε σου στιγμή.
Μαζί θα γίνουμε μαθητές στη ζωή
Όλα θα τα διορθώνουμε σταδιακά 
όσο η καρδιά θα χτυπά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

O έλεγχος των λογισμών και το θέλημα του Θεού

ΠΡΟΣΕΥΧΗ