Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ


Θεέ μου δεν κατάλαβα στην πίκρα πως μετάλαβα και πήρα για αντίδωρο τόση μοναξιά λένε οι στίχοι ενός τραγουδιού.Σημαίνει να ερμηνεύω τα γενόμενα μόνο με τη δική μου καλή "λογική" που συμμετέχει στην πεπτωκυία φύση και δεν είναι καρπός επικοινωνίας.
Ποιος θα σπάσει αυτό το φράγμα του καλού και του κακού που με δικαιώνει πάντα;
Εσύ που είπες απαρνήσου τον εαυτό σου και ενώσου μαζί Μου.
Μόνο η επικοινωνία με τον Σωτήρα μας ,γκρεμίζει το χάσμα της ακοινωνησίας που διεκδικεί το σωστό,το δίκαιο και το καλό μόνο για το δυνάστη εγώ.
Αυτό θα πει Σωτηρία: Η Επικοινωνία με Θεό πρώτα και με ανθρώπους μετά.
Τότε σπάει η αρχέγονη κατάρα να κατέχει τα πάντα το εγώ χωρίς το εσύ
Πόσο ωραία έσμιξες Χριστέ μου το εγώ με το εσύ ώστε ο ένας από τον άλλον να είμαστε μέλη του ιδίου Σώματος που επικοινωνούν πλέον λογικά και όχι άλογα(κυριευμένα από τα πάθη)
Όπου πνεύμα Θεού πνεύμα αληθινής  ελευθερίας και όχι εγκλωβισμοί που στοιχειώνουν το εσύ. Το καταδικάζουν ανελέητα γιατί λείπει ο Λόγος Σου.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΡΟΣΕΥΧΗ

ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ